Skip to main content
Beantwoord

Mijn Ziggo overstap is al geinitieerd, maar ik heb nog geen datum wanneer jullie komen aansluiten. Gaat dit wel goed?

• 25 januari 2024
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn Ziggo overstap is al geinitieerd, maar ik heb nog geen datum wanneer jullie komen aansluiten. Gaat dit wel goed?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @HenryHari, bedankt voor je bestelling en welkom op de Community! Goed dat je dit checkt. Geen zorgen, want dit komt zeker in orde. De Overstapservice is geaccepteerd door Ziggo, wat betekent dat wij de opzegging mogen regelen zodra wij online zijn. Ziggo krijg dan groen licht van ons. Mocht er nou toch onverhoopt toch iets niet goed gaan, zullen wij altijd op tijd aan de bel trekken. Dit komt goed!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2024

Hi @HenryHari, bedankt voor je bestelling en welkom op de Community! Goed dat je dit checkt. Geen zorgen, want dit komt zeker in orde. De Overstapservice is geaccepteerd door Ziggo, wat betekent dat wij de opzegging mogen regelen zodra wij online zijn. Ziggo krijg dan groen licht van ons. Mocht er nou toch onverhoopt toch iets niet goed gaan, zullen wij altijd op tijd aan de bel trekken. Dit komt goed!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen