Beantwoord
kosten na verhuizing hoger dan ervoor + activatiekosten
Ik ga binnenkort verhuizen en heb de verhuizing reeds doorgegeven aan T-Mobile.
Ik zie nu alleen op het kosten overzicht dat ik duurder uit ga zijn met hetzelfde abonnement als wat ik nu betaal. Beetje vreemd.
In mijn huidige abo krijg ik 2.50 korting p/m op mijn interactieve tv abo, na de verhuizing niet meer.
Ook heb ik vast 7,50 korting op Fox Sports via Mobielvoordeel, na verhuizing alleen de eerste maand.
En ik moet omdat ik ga verhuizen nu ineens 30 Euro activatiekosten betalen.
Dus al met al ben ik per direct 2,50 duurder uit en na een maand zelfs een tientje per maand duurder.
Én daar bovenop moet ik nu ineens activatiekosten betalen. wat ik niet hoefde te betalen toen ik klant werd.
Ik verwacht toch dat ik na een verhuizing exact hetzelfde heb als ervoor.
Hoe zit dit?
Ik zie nu alleen op het kosten overzicht dat ik duurder uit ga zijn met hetzelfde abonnement als wat ik nu betaal. Beetje vreemd.
In mijn huidige abo krijg ik 2.50 korting p/m op mijn interactieve tv abo, na de verhuizing niet meer.
Ook heb ik vast 7,50 korting op Fox Sports via Mobielvoordeel, na verhuizing alleen de eerste maand.
En ik moet omdat ik ga verhuizen nu ineens 30 Euro activatiekosten betalen.
Dus al met al ben ik per direct 2,50 duurder uit en na een maand zelfs een tientje per maand duurder.
Én daar bovenop moet ik nu ineens activatiekosten betalen. wat ik niet hoefde te betalen toen ik klant werd.
Ik verwacht toch dat ik na een verhuizing exact hetzelfde heb als ervoor.
Hoe zit dit?
Beste antwoord door TAVL
Je gaat in feite een nieuw abonnement aan, omdat een abonnement adresgebonden is. Daarmee vervallen oude kortingen en voordelen. Als je ook een mobiele abonnement hebt, dan kom je in aanmerking voor T-Mobile klantvoordeel. Daarmee kun je in aanmerking komen voor korting op TV pakketten en een gratis snelheidsverhoging. De 2,50e vervalt bij klantvoordeel sowieso.
Bij de korting voor TV pakketten krijg je een bedrag van 7,50e, die je naar wens kunt inzetten. Daarmee zou je dus weer 'gratis' naar Fox Sports kunnen kijken. Je hebt echter ook de mogelijkheid om dit in te zetten voor andere pakketten. Dit was een wens van veel klanten, die niet van voetbal houden. Qua dit hoef je dus zeker niet achteruit te gaan.
Ook voor mobile veranderen bij het activeren van klantvoordeel de voordelen. Dit hangt af van je abonnement. Je krijgt in de meeste gevallen echter wel meer data. Korting op je abonnement hangt af van het type abonnement je hebt.
Je moet klantvoordeel echter wel zelf activeren. Dit kan naar mijn weten pas na ingaan van je abonnement. Dit kun je doen via de Mijn omgeving van T-Mobile. Hiervoor moet je jouw mobile abonnement koppelen aan jouw T-Mobile Thuis. Je hebt hiervoor dus beide omgevingen nodig. Voor meer informatie over klantvoordeel kun je hier terecht.
Over de activatiekosten; dit kan ik mij haast niet voorstellen. Lijkt mij niet juist.
Overigens kunnen kosten ook hoger zijn als je van DSL naar glasvezel gaat. Glasvezel heeft meer voordelen qua stabiliteit en snelheid, maar is wel duurder dan DSL.
Bekijk origineelBij de korting voor TV pakketten krijg je een bedrag van 7,50e, die je naar wens kunt inzetten. Daarmee zou je dus weer 'gratis' naar Fox Sports kunnen kijken. Je hebt echter ook de mogelijkheid om dit in te zetten voor andere pakketten. Dit was een wens van veel klanten, die niet van voetbal houden. Qua dit hoef je dus zeker niet achteruit te gaan.
Ook voor mobile veranderen bij het activeren van klantvoordeel de voordelen. Dit hangt af van je abonnement. Je krijgt in de meeste gevallen echter wel meer data. Korting op je abonnement hangt af van het type abonnement je hebt.
Je moet klantvoordeel echter wel zelf activeren. Dit kan naar mijn weten pas na ingaan van je abonnement. Dit kun je doen via de Mijn omgeving van T-Mobile. Hiervoor moet je jouw mobile abonnement koppelen aan jouw T-Mobile Thuis. Je hebt hiervoor dus beide omgevingen nodig. Voor meer informatie over klantvoordeel kun je hier terecht.
Over de activatiekosten; dit kan ik mij haast niet voorstellen. Lijkt mij niet juist.
Overigens kunnen kosten ook hoger zijn als je van DSL naar glasvezel gaat. Glasvezel heeft meer voordelen qua stabiliteit en snelheid, maar is wel duurder dan DSL.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.