Beantwoord

Kom op Odido .. waarom duurt het zo lang

  • 19 March 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Vorig jaar mei kreeg ik bericht dat ik Odido glasvezel vooruit kon bestellen. Daar heb ik toen uiteraard geen gras over laten groeien en heb dat dezelfde dag nog gedaan. De prognose was toen: november/december 2023. Dat was in september 2023 nog steeds zo. Dat was in oktober nog zo, en zelfs op 15 november 2023 kreeg ik van Odido nog een bericht dat het waarschijnlijk november/december 2023 ging worden! November passeerde en halverwege 15 december was daar dan toch het (verder exact hetzelfde) bericht met daarin alleen het stukje “november/december”  aangepast naar “december/januari”. December passeerde .. januari passeerde… nu stuurt Odido zelfs geen mailtjes meer, maar inmiddels is het alweer 2 maanden verder in 2024 en zijn we bijna aangekomen bij april. Bijna een jaar later na de initiële aanvraag. 1 maart dacht ik nog: nu gaat het gebeuren, maar dat ging alleen over de overstap service (die ik heb gecancelled, want ik wil even de 2 verbindingen (de andere is Ziggo) naast elkaar hebben en ik zeg die zelf wel op). Sindsdien is het alweer 3 weken helemaal stil bij Odido. 

Het jammere is vooral dat Odido eigenlijk gewoon totaal geen echte nauwkeurige prognose kan geven, het lijkt er meer op dat er gewoon iets geroepen wordt, wat alleen op het allerlaatste moment gewoon domweg weer een maand of wat vooruitgeschoven wordt. Het is echt heel irritant om zo als klant te moeten wachten, want je hebt geen enkel idee waar je aan toe bent.

 

icon

Beste antwoord door eric 19 March 2024, 08:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Odido besteld op haar beurt de lijn bij uw lokale netbeheerder,  de eigenaar van het glasvezel netwerk.  Zodra de netbeheerder een aannemer de fysieke glasvezel heeft gebouwd in uw woning zal Odido een seintje krijgen zodat zodat zij de internet dienst kan gaan leveren.  Tot die tijd kan Odido alleen de informatie over de fysieke aansluiting van de netbeheerder doorsturen.

Reageer