Hoi @robertc8, alhoewel ik de strekking van je sentiment wel begrijp, blijft het jouw opvatting over wat je al dan niet handig vindt. Er is een vrij duidelijke weg om een klacht in te dienen. Dit kan via alle beschikbare platformen (social kanalen, Community, telefonische Klantenservice, online live chat, mailadres en de Odido winkels), alsmede via Klachtenkompas en Trustpilot. Dat jij het chatvenster te smal vindt of de andere gangbare opties liever niet bewandelt, is natuurlijk je goed recht, maar dat blijft jouw keuze. We doen ons best op de Community om alles in behandeling te nemen. Een eventuele aanpassing van de manier om een klacht in te dienen, is een wens of suggestie en behoort daarom tot de procedure die Teresa hierboven beschrijft. Ik snap heel goed wat je bedoelt en kan me wel vinden in dat sommige protocollen wellicht wat achterhaald zijn, maar op zich zijn er in totaal 10 opties om je klacht in te dienen; dat zou genoeg moeten zijn.
Inhakend op de constatering hierboven met betrekking tot het sluiten van topics: het is niet toegestaan om meer dan 1 topic aan te maken over hetzelfde onderwerp. Dit hanteren we als huisregel om zo het overzicht te bewaren. We sluiten zelden topics om andere redenen - tenzij het bijvoorbeeld pure spam is natuurlijk. Het sluiten van een idee, wens of suggestie in het daarvoor bedoelde Wensen & Suggesties platform doen we alleen als blijkt dat iets niet of nog niet mogelijk is.