Maandagavond 3 kwartier aan de lijn gehangen met Klantenservice en er werd geconcludeerd dat ik een nieuwe modem nodig heb, omdat mijn huidige de nieuwe tv-box niet ziet. Mij is een nieuwe modem beloofd en een afspraak met een monteur. Er zou door Gydeon contact met mij worden opgenomen.
Op woensdag zelf geïnformeerd: Gydeon is slecht bereikbaar en weet van niets. Blijkt dat backoffice van T-Mobile de klacht gesloten heeft ipv door te zetten. Dit is fout 1. Vervolgens nogmaals een ticket aangemaakt, om dit alsnog te doen. Vrijdag weer geïnformeerd en Gydeon weet nog steeds van niks en ik heb nog steeds geen modem. Fout 2.
Inmiddels is het dag 5 en krijg ik een standaardmail dat mijn verzoek in behandeling is, en dat het 10 werkdagen kan duren !!! Weer gebeld en uigelegd dat ik dit onacceptabel vindt. Er wordt mij uitgelegd dat men het simpelweg druk heeft en ze niks voor mij kunnen doen. Het feit dat er al 2 fouten zijn gemaakt, is niet relevant.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel