Skip to main content
Beantwoord

Kan de 'Thuis Veilig Online' app niet koppelen

Ik heb de app “Thuis Veilig Online” gedownload en geinstalleerd op mijn Smartphone, maar hij geeft aan dat hij mijn router/modem niet kan detecteren, en de 24 uur activatietijd is al reeds 2 dagen voorbij nu.

Ik zou graag zien dat dit in orde zou kunnen komen, hebben meer mensen hier problemen mee? 

Uiteraard zit het wel in mijn abonnement :-) 

Alvast vriendelijk dank als iemand mij hierbij kan helpen !

M.v.g.

Ruud, Leiden

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Ruud Koet, welkom op onze Community!

Daar gaan we eens verandering in brengen. Soms heeft het modem een beetje moeite om de licentie te herkennen. Dit is vaak op te lossen door het modem te voorzien van een fabrieks reset. Zou je door middel van het knopje achterop het moden in te drukken met een tandenstoker het modem willen resetten? Als het goed is kun je Thuis Veilig Online dan wel koppelen! Zou je mij willen laten weten of dit gelukt is? Alvast bedankt.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2025

Daar gaan we eens verandering in brengen. Soms heeft het modem een beetje moeite om de licentie te herkennen. Dit is vaak op te lossen door het modem te voorzien van een fabrieks reset. Zou je door middel van het knopje achterop het moden in te drukken met een tandenstoker het modem willen resetten? Als het goed is kun je Thuis Veilig Online dan wel koppelen! Zou je mij willen laten weten of dit gelukt is? Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi beste Tommie,

Dank voor je welkom! 

Ik heb de fabrieks reset inmiddels gedaan, en Thuis Veilig Online doet het nog steeds niet, mijn app detecteert de modem niet… Ik heb nu ODIDO sinds Maandag, ik moest deze wel nemen, omdat Tele2 ermee ging stoppen…., wat een ellende…., dat installeren was zo gebeurd, maar moest wel een nieuwe printer ook kopen, daar deze modem mijn hele oude, wireless printer niet herkende… Nu nog alleen dus dat Thuis Veilig Online koppelen, wat een ellende… Ik heb inmiddels nu 2 x een reset gedaan, en stop ermee nu…, ik geef het op… Ik moest mijn veranderde wachtwoord ook weer veranderen, op al mijn apparaten, naar het eerste wachtwoord van de modem…., wat een ramp was dat en ook mijn nieuwe printer weer opnieuw met de modem verbinden…, daar deze ook helemaal nieuw voor mij is……, ik was natuurlijk mijn oude gewent…., ik ben nu even internet zat, hahaha.. 

Bedankt voor je uitleg en reactie in deze, het was te proberen…, en ik had het graag gezien dat Veilg Thuis Online had gewerkt nu, jammer, maar kan jij uiteraard ook niets aan doen… Op deze manier is zo wel snel mijn eerste maandje gratis snel voorbij….. hahaha… ;-)

Nogmaals met vriendelijke groet!

Ruud

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen