Skip to main content

Hoi! Helaas wat uitdagingen omtrent mijn verhuizing en account: 

Adreswijziging heeft nu plaatsgevonden, maar ik ontvang geen mail over wat ik met mijn huidige apparatuur dien te doen. Adreswijziging blijkt slechts voor 1 product (mobiel internet) te zijn doorgegeven. Probleem 2 is namelijk dat ik al sinds het begin van Odido geen product kan koppelen aan mijn account voor internet thuis. Dit vanwege mijn account in het verleden bij tele2. Dit leidt ertoe dat ik in mijn account NIKS zie over het product internet+tv, en alleen facturen krijg via de mail. 

Zodoende heb ik dus 2 producten: 1. Mobiel internet en  2. Internet + tv (glasvezel). 
 

Nu is er geen glasvezel op mijn nieuwe adres, en heb ik al dagelijks de klantenservice gevraagd hoe het proces nu verder verloopt. Eerst zei een medewerker dat ik kosteloos kon overstappen naar klik&klaar, vervolgens zei een andere medewerker dat het niet kon en zou ze me doorverbinden met andere afdeling, wat nooit gebeurde. Daarnaast heb ik 14 oktober het verhuisbewijs teruggemaild, maar geen terugkoppeling ontvangen.

Gezien ik nu in mijn nieuwe woning woon, zonder internet, en de apparatuur (deels) moet ophalen uit mijn oude woning, wil ik weten waar ik aan toe ben.

 

Alvast bedankt.
 

Hi @Lisado, allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik ben meteen je Internet + TV abonnement erbij gaan pakken, maar ik zie hier geen verhuizing in terug. Je dient hiervoor apart wanneer je ingelogd bent in Mijn Odido om de verhuizing door te geven. Gezien je aangeeft Internet + TV niet te kunnen koppelen, is dan ook alleen het adres gewijzigd voor mobiel. Vandaar dat je geen e-mail hebt ontvangen over de apparatuur ook. Ook heb ik je verhuisbewijs bovenwater kunnen toveren en zie dat deze nog niet behandeld is. Ik kan het abonnement voor je opzeggen met een maand opzegtermijn vanaf 14 oktober, datum van ontvangst. De opzegging zal dan gedaan worden op 14 november 2024. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook de instructies voor het retourneren van de apparatuur.

Verder wat betreft het koppelen in Mijn Odido, zie ik op jouw e-mailadres dat de voornaam van de contractant op het mobiel abonnement verschilt met de contractant op het Internet + TV abonnement. De contractant moet met de gegevens overeenkomen om een abonnement te kunnen koppelen. Dit is bij jou niet het geval (vermoedelijk door een tweede naam) waardoor het niet lukt met koppelen. 

Mocht je wel alsnog het Internet + TV abonnement in willen zien, dan kan ik het e-mailadres voor je wijzigen als je een alternatief e-mailadres hebt. Dan kun je deze als extra gebruiker toevoegen in de Mijn Odido app, zodat je alsnog beide abonnementen in 1 app kunt zien. Mocht je dit willen, dan kun je het alternatieve e-mailadres naar mij in een privébericht sturen, dan pak ik het verder voor je op! 

Verder is het met de verhuizing kosteloos om je abonnement op te zeggen binnen het contract en kun je voor je nieuwe adres Klik & Klaar bestellen via onze website. Hopelijk weet je zo voldoende en mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 😊


Reageer