Hoi! Helaas wat uitdagingen omtrent mijn verhuizing en account:
Adreswijziging heeft nu plaatsgevonden, maar ik ontvang geen mail over wat ik met mijn huidige apparatuur dien te doen. Adreswijziging blijkt slechts voor 1 product (mobiel internet) te zijn doorgegeven. Probleem 2 is namelijk dat ik al sinds het begin van Odido geen product kan koppelen aan mijn account voor internet thuis. Dit vanwege mijn account in het verleden bij tele2. Dit leidt ertoe dat ik in mijn account NIKS zie over het product internet+tv, en alleen facturen krijg via de mail.
Zodoende heb ik dus 2 producten: 1. Mobiel internet en 2. Internet + tv (glasvezel).
Nu is er geen glasvezel op mijn nieuwe adres, en heb ik al dagelijks de klantenservice gevraagd hoe het proces nu verder verloopt. Eerst zei een medewerker dat ik kosteloos kon overstappen naar klik&klaar, vervolgens zei een andere medewerker dat het niet kon en zou ze me doorverbinden met andere afdeling, wat nooit gebeurde. Daarnaast heb ik 14 oktober het verhuisbewijs teruggemaild, maar geen terugkoppeling ontvangen.
Gezien ik nu in mijn nieuwe woning woon, zonder internet, en de apparatuur (deels) moet ophalen uit mijn oude woning, wil ik weten waar ik aan toe ben.
Alvast bedankt.