Hallo -- Ik heb vandaag een monteur over de vloer gehad van Guidion on eindelijk na 14 dagen mijn glasvezel te installeren in Amsterdam. Enfin, de monteur kwam binnen en zei: super, dat is zo geregeld want alles zat in mijn meterkast klaar voor aansluiten. Hij heeft alles probleemloos geïnstalleerd en belde zijn collega om mijn internet ‘aan te schakelen’ zei dat ik even een uurtje of twee moest wachten en dan kon internetten. Het is nu zes uur later en ik dacht ik bel de T-mobile klantenservice even om te kijken waarom het zo lang duurt. Nu zei deze jongen die ik daar sprak dat KPN mij over 6 dagen gaat bellen voor een afspraak om de glasvezel verbinding aan te zetten voor mijn huis. Dat zou dus beteken dat ik nog langer moet wachten. Klopt dit wel? Hoe is dit mogelijk dat het nu opeens onverwacht via KPN zou lopen en waarom heeft de monteur dit mij niet verteld? Waarom wist ik dit ook niet van tevoren via T-mobile? Ik vind het erg lastig om al zo’n tijd zonder internet te zitten en zou graag willen weten of alles wel in orde is. Groet,
Maikel
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel