Op 28 juni hebben wij t-mobile thuis bij jullie besteld en afgesloten. Eerst een postcodecheck gedaan, en alles was beschikbaar op onze postcode volgens jullie. Ondertussen zijn we bijna een kwart jaar verder en hebben wij nog steeds helemaal niets. Wij zitten nog steeds zonder tv en internet. Jullie blijven de installatiedatum steeds verschuiven en nu is die zelfs weer doorgeschoven naar 18 oktober.
Wij willen nu graag een goeie en snelle oplossing, anders zeg ik alles op. Ook mijn telefoonabonnement wat ik bij jullie heb afgesloten ivm de combinatieaanbieding met t-mobile thuis.
Nog een puntje... jullie zijn erg lastig te bereiken. Een mail sturen aan jullie is voor zover ik kan vinden niet mogelijk, via de chat zijn jullie medewerkers niet beschikbaar, en de laatste paar keer dat ik jullie heb gebeld stond ik gemiddeld 20 minuten in de wacht. Erg vervelend allemaal.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Rino Versloot
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel