Skip to main content

Hi Allemaal,

 

afgelopen dinsdag is de monteur langs geweest voor de installatie van het alles in een pakket over glasvezel bij mijn ouders. Helaas kreeg de monteur het niet aan de gang want de glasvezel was gebroken in het overname punt. de monteur zou een vervolgmelding maken maar ondertussen is het vrijdag avond en hebben we helemaal niets meer vernomen. 

 

hoe nu verder?

Hi @Treurwilg, wat ontzettend lief dat jij je ouders hiermee verder wil helpen! Ik kijk graag met je mee om ervoor te zorgen dat alles goed loopt en je hier meer duidelijkheid over hebt. 

Aangezien jouw profiel aan je eigen abonnement gekoppeld staat, wil ik je vragen of je de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van je ouders wil toevoegen aan je profiel in de hiervoor bestemde vakjes. Geef me een seintje zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik direct met je meekijken! 


Gedaan!, bedankt alvast voor t meekijken @Nora van Odido 


@Nora van Odido  vanmorgen stond kpn ineens aan de deur en ondertussen werkt alles naar behoren. kun jij dit verifieeren in jullie systeem zodat ook het opzeggen van mijn oude contract doorgang kan vinden (jullie regelen de overstap toch?) en de oude ziggo verbinding werkt tot nu nog gewoon :-)


Hoi @Treurwilg, super fijn om te horen! Ik wil dit graag nakijken, maar ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan willen invullen? Dan kan ik je de informatie doorgeven! Groetjes, Ishana


Hi Ishana, 

 

ik ben momenteel niet in de buurt en aangezien ondertussen alles werkt en opgeleverd is mag je dit topic gewoon sluiten wat mij betreft!

 

bedankt voor het checken iig! :)