Beantwoord
Installatie kosten en activatie kosten
Gisteren TMT besteld, alleen in de bevestigingsmail wordt gesproken over 75 Euro installatie kosten, 30 Euro activatie kosten. Als actie krijg ik 37,50 (de helft) van de installatie kosten terug. Als ik echter op dit forum kijk, staat dat de installatie kosten 37,50 Euro bedragen. Hoe zit dit?
Ook de activatiekosten van 30 Euro komen hier nog bovenop.
Ik vind het wel wat onterecht dat klanten bij glasvezel worden verplicht een monteur te laten komen vanwege het risico op beschadiging van de FTU maar wel een abnormaal hoog bedrag voor de monteur doorbelasten aan de klant. Want ik wil het zelf aansluiten, maar dat is RF technisch niet toegestaan...
Ook de activatiekosten van 30 Euro komen hier nog bovenop.
Ik vind het wel wat onterecht dat klanten bij glasvezel worden verplicht een monteur te laten komen vanwege het risico op beschadiging van de FTU maar wel een abnormaal hoog bedrag voor de monteur doorbelasten aan de klant. Want ik wil het zelf aansluiten, maar dat is RF technisch niet toegestaan...
Beste antwoord door Sander
Hoi @Soundwork008
Woohoo, welkom bij Thuis!
Wat betreft die kosten: de activatiekosten bedragen € 30,-. Die blijven altijd staan. De installatiekosten bedragen € 75,-. Bij internet-only krijg je € 37,50 korting. Als je een alles-in-één pakket neemt, krijg je € 75,- korting. Sterker nog: je krijgt ook de eerste zes maanden € 20,- korting per maand op je pakket. Dit terwijl TV en Bellen slechts € 17,50 per maand kost. Tel uit je winst!
Bekijk origineelWoohoo, welkom bij Thuis!
Wat betreft die kosten: de activatiekosten bedragen € 30,-. Die blijven altijd staan. De installatiekosten bedragen € 75,-. Bij internet-only krijg je € 37,50 korting. Als je een alles-in-één pakket neemt, krijg je € 75,- korting. Sterker nog: je krijgt ook de eerste zes maanden € 20,- korting per maand op je pakket. Dit terwijl TV en Bellen slechts € 17,50 per maand kost. Tel uit je winst!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.