Skip to main content

Hallo,

Ik heb gebeld met de klantenservice van Odido en daar de installatie van een glasvezel aansluiting aangevraagd, Open Dutch Fiber neemt hiervoor contact met mij op. Ik heb ook informatie over een abonnement aangevraagd. De verkoper heeft aangegeven dat het aanleggen van de glasvezelverbinding gratis en vrijblijvend is.

Ik krijg nu wel een aantal "Welkom bij Odido” emails. Het is de bedoeling dat ik bij mijn oude provider blijf totdat het glasvezel is geïnstalleerd, daarna wil ik besluiten of ik de overstap naar Odido maak.

Ik wil graag zeker weten dat ik nergens aan vast zit totdat de glasvezel aansluiting er daadwerkelijk ligt, omdat dit wel even kan duren. Hoe kan ik dit controleren?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jimme

Hallo @jbrom 

Omdat je wat mails met welkom bij Odido hebt gekregen is er wel een contract afgesloten, geen zorgen het contract gaat pas in nadat de Odido router bij jou is aangesloten en je werkend internet hebt.

Indien er gebruik is gemaakt van de overstapservice dan blijft je huidige provider werken tot aan de dag dat Odido diensten kan leveren.

Indien er geen gebruik is gemaakt van de overstapservice dan moet je je huidige provider zelf opzeggen.

Reageer