Ik kan niet inloggen bij mijn T-mobile thuis. Als ik mijn @t-mobilethuis emailadres + wachtwoord invoer, krijg ik de melding dat ik mijn @t-mobilethuis emailadres moet gebruiken. Diezelfde melding krijg ik als ik probeer mijn wachtwoord op te vragen.
Een maand geleden heb ik hierover voor het eerst gebeld met de klantenservice. Gisteren weer. Gisteren ook in het topic over inloggen op MyT-mobile thuis gereageerd. Vooralsnog lijkt er weinig tot geen actie ondernomen te zijn.
1. Kunnen jullie me helpen?
2. Hoe veel langer dan een maand moet het duren voordat ik kan inloggen?
Dank alvast!
Een maand geleden heb ik hierover voor het eerst gebeld met de klantenservice. Gisteren weer. Gisteren ook in het topic over inloggen op MyT-mobile thuis gereageerd. Vooralsnog lijkt er weinig tot geen actie ondernomen te zijn.
1. Kunnen jullie me helpen?
2. Hoe veel langer dan een maand moet het duren voordat ik kan inloggen?
Dank alvast!
Bladzijde 1 / 1
Ik wil jou ontzettend graag helpen
Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.