Skip to main content
Ik kan niet inloggen bij mijn T-mobile thuis. Als ik mijn @t-mobilethuis emailadres + wachtwoord invoer, krijg ik de melding dat ik mijn @t-mobilethuis emailadres moet gebruiken. Diezelfde melding krijg ik als ik probeer mijn wachtwoord op te vragen.



Een maand geleden heb ik hierover voor het eerst gebeld met de klantenservice. Gisteren weer. Gisteren ook in het topic over inloggen op MyT-mobile thuis gereageerd. Vooralsnog lijkt er weinig tot geen actie ondernomen te zijn.

1. Kunnen jullie me helpen?

2. Hoe veel langer dan een maand moet het duren voordat ik kan inloggen?



Dank alvast!

Ik wil jou ontzettend graag helpen @pinklady89! Goed dat je hier aan de bel trekt. Ik stond in de startblokken om naar jouw account te kijken, máár ik zie dat de klantenservice het ondertussen al heeft opgelost. Mooi! Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet waar je mij kan vinden! 😃

 

Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic: 

 


Reageer