Hallo,
Ik heb onlangs mijn mobiele en thuis abbonement bij telecombinatie over laten zetten van kpn naar t-mobile. Alleen loopt mijn mobiele abbonement pas op 8-12-2018 af.
Nu moet mijn thuisabbonement ook pas ingaan vanaf 8-12 ivm compleet voordeel, maar mijn ingangsdatum is al op 17-9-2018. Er is iets mis gegaan en ik wil deze datum graag veranderen naar 8-12-2018, maar dit kan nergens.
Mvg,
Bart Breukelman
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bart!
Ons enthousiasme is zo groot, we kunnen niet wachten tot jij officieel klant bij ons wordt, ik denk dat het daardoor komt! 😃
Ik wil graag voor jou regelen dat jouw T-Mobile Thuis abonnement op 8-12-2018 ingaat. Ik zie dat je ook een Overstapservice hebt aangevraagd, maar dat het niet gelukt is om de nodige gegevens aan ons door te geven. Dat gaan we dan ook meteen regelen, zodat jij niet zonder Internet, TV en Vast Bellen komt te zitten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? En kun je mij dan meteen de volgende gegevens meesturen:
Je huidige aanbieder (ik vermoed dat dit dan ook KPN is, maar voor de zekerheid vraag ik het je nogmaals!)
Het contractnummer
De laatste 3 cijfers van je IBAN bekend bij je huidige aanbieder
Je telefoonnummer
De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Alvast bedankt voor het sturen. Zodra ik het binnen heb, ga ik voor je aan de slag.
Ons enthousiasme is zo groot, we kunnen niet wachten tot jij officieel klant bij ons wordt, ik denk dat het daardoor komt! 😃
Ik wil graag voor jou regelen dat jouw T-Mobile Thuis abonnement op 8-12-2018 ingaat. Ik zie dat je ook een Overstapservice hebt aangevraagd, maar dat het niet gelukt is om de nodige gegevens aan ons door te geven. Dat gaan we dan ook meteen regelen, zodat jij niet zonder Internet, TV en Vast Bellen komt te zitten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? En kun je mij dan meteen de volgende gegevens meesturen:
Je huidige aanbieder (ik vermoed dat dit dan ook KPN is, maar voor de zekerheid vraag ik het je nogmaals!)
Het contractnummer
De laatste 3 cijfers van je IBAN bekend bij je huidige aanbieder
Je telefoonnummer
De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Alvast bedankt voor het sturen. Zodra ik het binnen heb, ga ik voor je aan de slag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.