Hallo, mijn klantnummer is GDE72269.
Ik heb mijn pakket al thuisgekregen en wil nu graag een monteur ihhuren op 22 februari 2021. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Alvast bedankt.
Groetjes
Hallo, mijn klantnummer is GDE72269.
Ik heb mijn pakket al thuisgekregen en wil nu graag een monteur ihhuren op 22 februari 2021. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Alvast bedankt.
Groetjes
Goedemiddag
Heb je Glasvezel internet besteld of lukt het toch niet om het zelf te installeren, dan sturen we een monteur langs die je T-Mobile Thuis aansluiting piekfijn in orde maakt. Voor meer informatie over wat de monteur komt doen bekijk de video of lees verder wat je kunt verwachten.
Meer informatie
Succes!
Hallo
Ik gok dat je DSL hebt omdat je geen monteur kon inplannen.
Bij DSL is het aansluiten niet zo ingewikkeld, je zou hier eventueel een foto van je ISRA (aansluitpunt) kunnen uploaden en dan kunnen we je begeleiden.
Zal misschien een stuk sneller gaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.