Skip to main content

Tja, daar sta je dan als Tweak klant. Tweak stopt ermee. Dus heb ik me aangemeld bij Odido, ik ben al klant vanuit Tele2 mobiel. Het klantvoordeel voor klanten vanuit Tweak is nogal onduidelijk. Er staan 2 verschillende berichten op de website van Tweak, eentje met 8 maanden voordeel en eentje met 10 maanden. Dus het is wat onduidelijk allemaal.

Maar ik heb me al aangemeld en opgegeven dat ik vanuit Tweak kom, dus ik hoop dat het goedkomt. Ik wil nl niet al te lang wachten want ik acht de kans toch wel groot dat er veel mensen over gaan stappen en dan is het misschien wel erg druk. Ook nu al krijg ik maar moeizaam contact met de Odido klantenservice.

Vanuit Tweak ben ik altijd gewend aan een fijne klantenservice, geen irritante keuzemenu's of zoals nu al bij Odido dat je je postcode en huisnummer in moet spreken nadat je al een keuzemenu door bent geworsteld. Dus het zal even wennen worden.

Maar ik geef Odido graag de kans en ik hoop op een prima overstap en dan de 10 maanden korting als klant van Tweak. 

Hoi @Jered, super fijn dat we deze kans van je krijgen! 😊 Onze klantenservice is bereikbaar op 0800 0092 en hier vind je al onze contactmogelijkheden: Vragen? We zijn er voor je. | Odido community. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Ja ik heb nog een vraag want nadat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg na erg lang wachten ging er iets mis. Ik werd in de wacht gezet en per ongeluk doorverbonden naar een verkeerde afdeling.

Ik wil graag weten hoe ik kan achterhalen of de overstapaanbieding van Tweak goed wordt verwerkt. Als overstapper krijg je 10 maanden korting ipv de 8 maanden zoals anderen nu krijgen. Ik heb aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice en van Tweak kom. Tweak heeft dit inmiddels bevestigd dat het akkoord is.

In de overeenkomst van Odido zie ik verder niets staan. Hoe kom ik erachter of dit goed gaat komen? Krijg ik dit nog bevestigd?

Hey @Jered, dit is allemaal te bekijken in Mijn Odido! Zoals je hier onder ziet is de overstapaanvraag geaccepteerd.

Helaas geen antwoord op mijn vraag want de korting staat er niet bij.

Nogmaals, krijg ik de 10 maanden korting als tweak klant? Zo ja waar vind ik dat?

@Jered Als je in Mijn Odido je abonnement bekijkt, dan zou dat erbij moeten staan. Ik zie bv dit bij mijn lopende aanvraag:

Bij mij staat dat er niet.

Hey @Jered, op dit moment is er geen van beide kortingen actief. Ik denk omdat je van Tweak bent gekomen. Het beste wat je nu kunt doen is je order laten cancelen en een nieuwe order inschieten via onze website. Dan kun je namelijk wel genieten van de eerste 8 of 10 maanden korting. Dat is namelijk per adres verschillend. Je kunt dit ook door onze sales afdeling laten doen, die zijn te bereiken op 0800-0092. 

Oke, ik heb net gebeld en men zei dat de korting nog wel zichtbaar zou worden.

Maar nu begrijp ik dus dat ik beter kan annuleren? En dan opnieuw?

Wat een gedoe!

@Jered aha ik zie dat je een pre-order gedaan hebt op het Delta Fiber netwerk. Dit klopt inderdaad, de korting zal in een later stadium verschijnen!

Oh aha. Mij iets te technisch. Ik wacht het even af! Bedankt voor uw antwoorden.

Nou, vandaag toch maar weer gebeld want er was niets meer inzichtelijk. De boel is geannuleerd en opnieuw aangevraagd, nu telefonisch. Nu staat er in de mail 8 maanden en niet 10 maanden. Sorry maar wat een rommeltje.

Ik word er niet zo blij van.

@Jered Als je in Mijn Odido je abonnement bekijkt, dan zou dat erbij moeten staan. Ik zie bv dit bij mijn lopende aanvraag:

Hallo Bas,

Vraagje, staat er in je overeenkomst 10 maanden of 8?

Telefonisch kreeg ik net te horen dat die 2 maanden nog achteraf ingevoerd moeten worden??

Hoe was dat bij jou?

Hallo Bas,

Vraagje, staat er in je overeenkomst 10 maanden of 8?

Telefonisch kreeg ik net te horen dat die 2 maanden nog achteraf ingevoerd moeten worden??

Hoe was dat bij jou?

Mijn situatie is sowieso anders omdat ik niet van Tweak kom. In mijn wijk werd glasvezel aangelegd en op het moment dat ik (vooruit) kon bestellen was er toevallig net een actie van 10 maanden in plaats van 8.

Maar om antwoord te geven op je vraag. In de overeenkomst en in de samenvatting daarvan staat 10 maanden

Goedenavond, 

Bij mij zelfde soort probleem bij overstap vanaf Tweak.

Zou ook automatisch opgezegd worden maar dat moest ik toch ook zelf regelen als ik niet 2 weken zonder internet wilde zitten..

Aanbod en bevestiging van 10 maand 30 euro voor 2GB glasvezel.

Daarna doodleuk een bedrag van 60 euro per maand in het overzicht.

Op mail wordt niet gereageerd dus probeer het hier maar even...

Hi @Mojojojo73, welkom op onze Community!

Dat kan heel goed kloppen. De kortingen van Tweak lijken niet goed door te komen in ons systeem. We weten hiervan en zijn ermee bezig om dit op te lossen. Dit zal zich dan vanzelf gaan herstellen. Excuses voor het ongemak. 

Reageer