Skip to main content

Ik heb mijn nieuwe router ontvangen en wil hem aansluiten, maar hij is niet hetzelfde als de router van mijn Ziggo, ik heb alles geprobeerd in de installatiehandleiding, maar ik kan het aansluitpunt echt niet vinden, ik heb alleen dit ene aansluitpunt in huis, ik kan geen andere aansluitpunten vinden in de elektriciteitskast of op andere plaatsen, die komen duidelijk niet overeen. Ik heb hulp nodig van een technicus.

Hallo @Zy Li 

Omdat je DSL internet hebt kunnen bestellen zou er wel een aansluitpunt moeten zijn.

Dit kan een PTT doosje zijn of 1 van de volgende :

Ook kan het zo zijn dat je ergens een losse telefoonkabel tegen komt of een KPN kabel in blauwe mantal die uit de grond komt of misschien in de kruipruimte te vinden is.

Nee, ik heb overal gezocht en kan geen kabels vinden die werken, kan ik een technicus om hulp vragen aangezien ik hier niet veel over weet.

@Zy Li 

Een moderator kan een monteur sturen zodra jouw verbinding actief is, na de installatiedatum dus.

Ja, ik ben de installatiedatum gepasseerd, hoe neem ik contact op met een monteur? Of kunt

u me helpen contact op te nemen?

Hi @Zy Li, welkom op onze Communtiy!

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Er is een ticket aangemaakt voor je, onze techneuten gaan voor je aan de slag. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht! 

Reageer