Beantwoord

Hoe word compensatie geregeld bij overstap Tweak > Odido voor nog lopende contracten

  • 2 March 2024
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Tweak stopt hier binnenkort dus ook en moet dus overstappen naar een andere provider maar mijn  jaar contract voor Inter + TV bij Tweak loopt nog tot Juni. Hoe word dat financieel gecompenseerd als ik nu overstap naar Odido ?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 4 March 2024, 10:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Bij mij werd mijn jaarabonnement met terugwerkende kracht omgezet in maandabonnement.
De korting die je kreeg voor jaarbetaling wordt daarmee eenzijdig door Tweak tenietgedaan. Niet netjes, maar daar staat welkomstkorting bij Odido tegenover die dit aardig goedmaakt. Ik zat aardig aan het eind van mijn jaarcontract en kreeg dus niets terug, bij mijn buurvrouw is het resterende bedrag dat ze vooruitbetaald had netjes teruggestort.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Ehtimmer,

Welkom op de Odido Community en wat leuk dat je aan het kijken bent naar een Internet + TV abonnement bij ons. Mocht je een jaar betaling hebben gedaan bij Tweak, kun je het beste contact met hen opnemen hoe zij dit gaan regelen. Voor eventuele welkoms korting kun je het beste contact opnemen met mijn collega’s van sales op  0800-0092, zij kijken met alle liefde met je mee naar de mogelijkheden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan weet je de Community te vinden.

Reageer