Ik zit nu zonder internet dit te tikken op een klein schermpje met dikke vingers, dus excuses voor eventuele spelfouten.
Een maand geleden afspraak gemaakt voor overstappen van KPN glasvezel naar T-Mobile Thuis.
Guidion zou 11 oktober de boel installeren; op de dag van installatie kreeg ik het bericht dat de monteur niet zou komen. KPN had inmiddels afgesloten. Guidion gebeld; geen excuses of uitleg gekregen, maar uiteindelijk een nieuwe afspraak voor woensdag 13 oktober. Ook deze afspraak werd op de ochtend zelf afgezegd.
Guidion zou bellen voor een nieuwe afspraak maar dat is niet gebeurd. Vervolgens heb ik T-Mobile zelf gebeld, tenslotte heb ik een overeenkomst met hun en niet met Guidion, en zij zouden contact opnemen met Guidion om met mij een afspraak in te plannen. Niets van Guidion gehoord verder. Opnieuw T-Mobile gebeld, zij zouden weer contact opnemen met Guidion om er op aan te dringen mij op te bellen voor een nieuwe afspraak. Als dat niet zou gebeuren zou T-Mobile vandaag (14 oktober) rond 12 uur contact met mij opnemen. Het is nu 13.45 en zowel van Guidion als T-Mobile niets vernomen.
Het is eigenlijk een vreemde situatie dat ik nu 5 a 6 keer met Guidion en T-Mobile contact heb gehad om een afspraak na te laten komen die al een maand geleden gemaakt is. Ik sta letterlijk te smeken of ik alsjeblieft klant mag worden!
Is hier iemand die tips heeft of kan helpen? Ik zit een beetje vast nu.