Hoi T-Mobile,
Op 17 september 2019 heb ik in de shop een t-mobile thuis glasvezel aangevraagd. Ik woon in Segbroek, daar zijn jullie druk bezig alle woningen te voorzien van glasvezel. Nu heb ik eigenlijk na mijn aanvraag twee mailtjes ontvangen en een brief. Dit was in de loop van die week. Daarna was het radiostilte. Inmiddels 9 november 2019, nog niets vernomen van een aansluitdatum. Ook het bellen met de klantenservice had weinig zin. De meneer aan de lijn was lacherig, kennelijk hadden hij en zijn collega's een onderonsje. Er werd mij verteld naar een ander nummer te bellen, kennelijk was dit KPN. Via KPN kon er niet veel gezien worden ten aanzien van mijn aanvraag. Zij hebben weer een nummer doorgegeven om te bellen. Dit was Volker Wessels en zij konden niet meer dan slechts via een KPN website checken wat de status van aanleggen is. Het advies was te bellen met de klantenservice van T-Mobile. Afijn, een van het kastje naar de muur situatie.
Dan nu de vragen; wanneer komen ze langs mijn woning en kan ik een afspraak voor installatie maken? Per wanneer kan ik gebruik maken van jullie diensten?
Ik krijg nu het gevoel dat ik beter bij mijn huidige provider kan blijven, want dat loopt gewoon goed!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel