Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel op nieuw adres

• September 21, 2026
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Goededag,

Wij zijn inmiddels 2 jaar bij Odido en hebben onlangs een nieuwe woning gekocht. Bij deze woning ligt glasvezel van Delta Netwerk bij de gevel, maar de huidige bewoners hebben destijds besloten om dit niet aan te laten sluiten. 

Nu is onze vraag of dit nog steeds kosteloos mogelijk is, gezien wij graag op glasvezel blijven. Als ik bij Odido e.e.a. invul zie je dat er alleen dsl mogelijk is, maar bij deltanetwerk wordt t wel aangegeven. 

Mijn wens is dat mijn huidige router dan ook mee gaat naar de nieuwe woning i.v.m. smart home.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@CoenvElden, wat fijn dat je wilt dat wij meeverhuizen! Dat wil ik ook. Als je de optie niet krijgt, moet er inderdaad een reden zijn dat Delta ons geen toegang geeft op dit netwerk. Je kan zeker met ons bellen om te vragen of we meer in kunnen zien wanneer jij jouw postcode en huisnummer met ons deelt, maar de kans is groot dat de optie er op korte termijn niet gaat zijn. We kunnen natuurlijk wel op DSL met je meeverhuizen! Laat je het weten als je hier nog verdere vragen over hebt?

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 21, 2026

Hallo ​@CoenvElden 

Het glasvezel naar binnen brengen gebeurt kostenloos maar vreemd dat er nog steeds DSL beschikbaar wordt aangegeven. Betreft het een gebied waar je een vastrechtvergoeding moet betalen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 21, 2026

Hallo ​@CoenvElden 

Het glasvezel naar binnen brengen gebeurt kostenloos maar vreemd dat er nog steeds DSL beschikbaar wordt aangegeven. Betreft het een gebied waar je een vastrechtvergoeding moet betalen?

Goedemiddag, heb het net even nagevraagd bij Delta Netwerk. Zij zeggen dat het op dit adres kosteloos is. Wel bijzonder dat ik dan geen glasvezeloptie heb bij Odido en wel andere leveranciers. Zal ze hierover moeten bellen verwacht ik. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 22, 2026

Hi ​@CoenvElden, wat fijn dat je wilt dat wij meeverhuizen! Dat wil ik ook. Als je de optie niet krijgt, moet er inderdaad een reden zijn dat Delta ons geen toegang geeft op dit netwerk. Je kan zeker met ons bellen om te vragen of we meer in kunnen zien wanneer jij jouw postcode en huisnummer met ons deelt, maar de kans is groot dat de optie er op korte termijn niet gaat zijn. We kunnen natuurlijk wel op DSL met je meeverhuizen! Laat je het weten als je hier nog verdere vragen over hebt?