Beantwoord

Glasvezel monteur afspraak

  • 13 September 2023
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Hi,

Een kleine maandje geleden had ik een afspraak voor 16september geplant voor een glasvezel monteur. Deze is zonder bespreking met mij veranderd naar 19 september. Ik ben helemaal niet thuis op dat moment. Is het nou zo dat ik rekening moet houden met de monteurs of dat er rekening wordt gehouden met de klant? Ik zou graag willen dat de afspraak gewoon op de 16e wordt gedaan ipv 19 sept, want niemand is thuis, wij werken gewoon. 

 

Alvast bedankt.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 September 2023, 14:34

Bekijk origineel

3 reacties

Hi,

Een kleine maandje geleden had ik een afspraak voor 16september geplant voor een glasvezel monteur. Deze is zonder bespreking met mij veranderd naar 19 september. Ik ben helemaal niet thuis op dat moment. Is het nou zo dat ik rekening moet houden met de monteurs of dat er rekening wordt gehouden met de klant? Ik zou graag willen dat de afspraak gewoon op de 16e wordt gedaan ipv 19 sept, want niemand is thuis, wij werken gewoon. 

 

Alvast bedankt.

 

Mvg

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi,

Een kleine maandje geleden had ik een afspraak voor 16september geplant voor een glasvezel monteur. Deze is zonder bespreking met mij veranderd naar 19 september. Ik ben helemaal niet thuis op dat moment. Is het nou zo dat ik rekening moet houden met de monteurs of dat er rekening wordt gehouden met de klant? Ik zou graag willen dat de afspraak gewoon op de 16e wordt gedaan ipv 19 sept, want niemand is thuis, wij werken gewoon. 

 

Alvast bedankt.

 

Mvg

dit gaat trouwens om 

Dit is een openbaar forum, je kan beter je gegevens verwijderen nu het nog kan. Op de ... klikken en dan wijzigen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YoungAlains, normaliter horen ze je hier over te berichten als dit gebeurt. Ik heb je een link gestuurd via een privébericht, dan kun je de datum aanpassen! Kan je ons laten weten of dit gelukt is? 

Reageer