Hoi,
In 2016 heeft L2Fiber aangekondigd dat ze het glasvezel netwerk zouden aansluiten. Die aansluiting is in Kralingen in 2018 van start gegaan. Een aantal maanden zijn ze bezig geweest de kabels in de grond te steken. Zoals ik het heb begrepen heeft T-Mobile dat overgenomen van L2Fiber omdat er een heleboel mis ging.
Anyways, T-Mobile adverteert online en mond op mond aan de deur dat het eindelijk zo ver is, top! (dacht ik). Ik bestel meteen online via de webshop een pakket van 1000mbps up/down. Vervolgens wordt dat in behandeling genomen en wachtte ik netjes op een bevestiging via de mail.
Het is nog steeds 22 maart 2021 en we zijn bij stap 3( in behandeling), oeh spannend :). Vijf en een halve maand later, op 3 september 2021 (vandaag) check ik nogmaals de bestelling die ik bijna een half jaar geleden heb geplaatst. Tot mijn verbazing zie ik dat er echter niets is gewijzigd. We zijn nog steeds bij stap 3, T-Mobile houdt ons niet meer op de hoogte en ik maar constant bellen met de klantenservice van T-Mobile thuis.
Ik vind het erg jammer dat wij allemaal een half jaar lang moet wachten en nog steeds geen voortgang zien. Ons werd er belooft dat midden augustus het netwerk zou worden geactiveerd/aangesloten etc.
Sommige klanten hebben zelfs 6 maanden gratis video land gekregen omdat het zo lang duurt. Krijgen wij die ook? Lol.
Volgens mij ben ik niet de enige die al enige tijd gefrustreerd is. Krijgen wij nu wel een update? En hoe vaak krijgen we wel niet te horen dat we worden ‘’teruggebeld’’.
Ik hoop dat iemand ons eindelijk kan helpen en misschien niet het standaard, bel even met van Gelder, Guidion of Volker Wessels. Daar zijn we een beetje klaar me :)
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Mvg,
Didi
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel