Begin maart is het glasvezelpunt bij ons in huis gemonteerd (nadat dit eerst in februari zou plaatsvinden en de afspraak steeds verzet werd, en men daarna ook nog drie keer is langs geweest). ik heb de doos met aansluitspullen ontvangen, en zou reeds weken geleden al aangesloten moeten zijn op internet.
Nu ligt het proces al sindsdien stil, maar krijg ik ook geen enkele betekenisvolle update of informatie. Na meerdere malen bellen is er geen vooruitgang te bespeuren, en lijkt niemand echt te weten wat de planning is. De overige mensen in de wijk zijn inmiddels wel ( al ruime tijd) aangesloten.
Mijn aansluiting is dus kennelijk vergeten, en nu zit ik vanaf volgende week zonder internet.
Graag verneem ik hoe dit opgelost kan worden, en mijn aansluiting kan worden gerealiseerd.
(daarnaast vind ik het wel erg raar dat niemand iets onderneemt om dit te fixen en mij op de hoogte te houden, en dat ik daar steeds zelf achter aan moet, overigens ook zonder succes dus tot nu toe...)