Op 19 juni hadden wij nog netjes glasvezeldiensten van Telfort en draaide alles volop en kon ik thuis aan het werk.
Nu hebben we een tijdje geleden een glasvezel alles-in-een abonnement afgesloten bij T-mobile. Vanaf 20 juni jl. zou deze ingaan. De Guidion monteur zou deze installeren. Helaas trof hij geen glasvezellijn of in ieder geval geen signaal op de modem. Hij doet zijn dingetjes zoals een installatiemonteur doet. Hij gaf aan dat hij een andere patchkabeltje wilt proberen. Deze had hij niet bij zich. Dus een afspraak gemaakt voor de volgende dag (21 juni). Zo gezegd zo gedaan, nieuwe patchkabeltje en een nieuwe modem aangesloten. Nog geen signaal.
Toen heeft hij met spoed een Reggefiber monteur aangestuurd, want het zou waarschijnlijk aan de lijn of centrale liggen. De monteur van Reggefiber kwam langs en gaf aan dat ‘de prutsers van T-mobile waarschijnlijk een verkeerde mutatie hebben aangebracht en/of een verkeerde configuratie hebben gedaan’. Er is gewoon glasvezel signaal in de woning, aldus deze monteur. er wordt een ‘aantekening’ gemaakt in de ticket en weg was die.
Ik bellen naar T-mobile en kreeg Rob aan de lijn. Rob gaf aan dat hij contact opneemt met de technische dienst. Een aantal minuten later, na in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de mededeling dat ik vandaag (gisteren dus) nog teruggebeld zou worden. Dat is niet gebeurd. Vandaag is de derde dag aangebroken dat ik thuis niet aan het werk kan.
Telefonisch is vandaag al duidelijk aangegeven dat ik T-mobile in gebreke stel voor de niet nagekomen afspraken. Natuurlijk kan er een storing optreden na een mutatie/overgang optreden. Sta dan ook je mannetje om het op te lossen. Bellen naar jullie klantenservice eerstelijnsmedewerkers is ook niets meer dan een tussenschakel om het probleem door te geven aan ‘de echte’ technische medewerkers. Dat heb ik inmiddels ook al door. Jullie eerstelijns medewerkers doen niks meer dan tickets aanmaken. En maar wachten op een oplossing.
En nu? Kan ik vandaag aan het werk? Gaan jullie vandaag het probleem oplossen?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel