Hallo,
Ik wacht sinds afgelopen Woensdag dat KPN mij belt om de glasvezel kastje na te meten en in te stellen, er is geen signnaal vertelde de Guidion monteur mijj. Men zou mij binnen 5 werkdagen bellen, inmiddels is het Dinsdag avond en de werkdag is zowat voorbij. Notabene er moet gebeld worden om een afspraak te maken! Niet eens om het probleem te verhelpen. Dus ws weer een paar dagen verder.. Als ik de whatsapp service van KPN mijn probleem voorleg wordt er toegezegd dat iemand zal terug bellen, maar verder geen gehoor. Gister en ook vandaag, zelfde verhaal. Als ik de inplan service van KPN bel wordt ik 20 minuten aan de lijn gehouden, “Al onze mederwerkers zijn nog steeds in gesprek”. Eindelijk neemt er iemand op en die beweert niet van KPN te zijn maar een onder aannemer, maar was alsnog vriendelijk om eeb bericht te sturen naar de desbetreffende isntantie dat men mij…. belt. Dats ide derde poging.
Ik vind het sneu en zuur om Tmobile een abonnement te moeten betalen voor een service waar ik geen gebruik van kan maken. Maar die paar euro is het probleem niet, ik heb internet nodig voor mijn werk. Ik kan niet naar mijn nieuwe verblijf verhuizen zolang geen internet voorhanden is. Het is urgent, wat kan Tmobile hierin betekeknen? Een ticket is ingelegd, maar verder bemoeit Tmobile zich er niet meer lijkt het. Ik verwacht meer van Tmobile, of vergis ik mij in de kwaliteit van services die Tmobile levert? Waarom doet men er 5 werkdagen over om een afspraak in te plannen?
SeS