Skip to main content
Beantwoord

geen internet- glasvezel, nieuw abbonement

  • 28 December 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik ben van kpn glasvezel overgestapt naar tmobile(per 12 december). De monteurs van guidion hebben door een storing en drukte pas over twee weken tijd, de afspraak om het voor 12 december te regelen is geannuleerd op 20 december.  Het internet van kpn is per vandaag opgezegd. Nu zit ik dus zonder internet.

Ik heb de glasvezel omvormer zelf aangesloten maar blijft het los-lampje knipperen op ongeveer 1Hz. Het pon-lampje blijft uit.

Graag jullie hulp de boel alsnog aan de praat te krijgen.

Ps: Ik heb al geprobeerd de Huawei opnieuw op te starten zonder lan kabel erin. Ook geen succes

WGK63335

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

De werkzaamheden van Guidion zijn zowel technisch als administratief.  De glasvezel verbindingen moeten door hen worden geïnstalleerd  en geactiveerd. Bel ze om de dag nog eens op om te kijken of er een tijdslot in jouw regio is vrijgekomen.

Reageer