Hallo. Op 9 januari heb ik een contract voor glasvezel. Monteur heeft de router geïnstalleerd. Het internet zou vanaf 29 februari aan moeten staan, maar het werkt nog steeds niet. Wanneer zal internet beschikbaar zijn?
Hoi
Ik duik graag in je dossier, ik hoop snel meer voor je te kunnen betekenen!
Mijn klaantnummer is *mod edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic, maar in je afgeschermde profiel: https://community.odido.nl/settings/profile*
Hoi
Wél ben ik voor je in je klantdossier gedoken, alleen zie ik dat deze aanvraag van je is stopgezet. Heb je nog een ander klantnummer waar je een actief abonnement op hebt?
Ik denk graag met je mee, ik zie je graag snel genieten!
Ik heb geen ander klantnummer. Ik heb mijn internet verplaatst van tele2. waarom is het gestopt? Ik weet er niets van
Hoi
Geen zorgen, wij willen je alsnog heel graag snel aansluiten! Omdat de andere bestelling is geannuleerd raad ik je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen, bijvoorbeeld via onze site: www.odido.nl Op dit moment hebben wij ook een speciale actie lopen waardoor je extra voordeel ontvangt.
Wij komen graag snel in actie, wij zetten graag de nodige stappen om je snel op te leveren!
Ik heb geen e-mail van je ontvangen. Ik heb al een router aangesloten, kan deze blijven staan voor een nieuwe bestelling?
Hi
Hi. Monteur heeft het Zyxel-modem aangesloten
Gaat het om het modem met serienummer: S200Y22037168
Deze e-mail bestaat niet meer, dus ik kende uw berichten niet. waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wil je mij in een privébericht sturen naar welk e-mailadres je dit gewijzigd wil hebben?
Betreft het terugsturen van de apparatuur, in dit topic lees je precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.
Hi. Ik heb je een privebericht gestuurd. Is het mogelijk om deze bestelling te herstellen? Ik wil graag internet van Odido
Hoi
Vandaag geniet Teresa van haar weekend, ik zal haar vragen of ze morgen het e-mail adres voor je kan wijzigen. In de tussentijd wens ik jou ook een hele mooie zondag toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.