Een maand geleden heb ik mijn contract opgezegd bij Multifiber (glasvezel) en een contract afgesloten bij Odido (glasvezel), dit zou per 1 februari ingaan. Vandaag is het 10 februari en ik heb nog steeds geen werkend internet, dit is onacceptabel en het meest irritante is dat niemand maar dan ook niemand zich verantwoordelijk voelt bij Odido. Er zou toch ergens bij iemand een signaal af moeten gaan dat er iets niet goed gaat. Ik hoor helemaal niets van Odido, geen excuses, geen status update, helemaal niets.
Ik moet elke keer zelf bellen, krijg elke keer weer een onwetende helpdeskmedewerker aan de telefoon die een standaard riedeltje vragen afvuurt, maar dat helpt mij niet.
Er moet gewoon iemand zijn die zich persoonlijk verantwoordelijk voelt voor deze situatie en ervoor zorgt dat de verschillende partijen die betrokken zijn de dingen doen die ze moeten doen.
Wie oh wie gaat mij helpen. Als het probleem maandag niet is opgelost, ga ik maar weer terug naar Multifiber, want dit is een onwerkbare situatie.