Skip to main content

Hallo, ik kreeg 2 weken geleden de monteur langs mijn nieuwe huis die constateerde dat de FTU defect is en gerepareerd moet worden. Vorige week donderdag kreeg ik deze e-mail:

Hallo Lorenz,

Je hebt eerder contact met ons gehad. En je verzoek met referentienummer 74803414 is in behandeling bij onze technische dienst.
Helaas duurt het oplossen van je melding langer dan we hadden verwacht.

Ik vraag mij af of iemand weet wat de voortgang ervan momenteel is en hoe lang het nog zal duren (want ik zit al 2 weken zonder internet)?

Hi ​@LorenzDuremdes, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en de netwerkbeheerder is degene die dit voor je kan repareren. We hebben dit naar ze doorgezet en ik zie dat ze uiterlijk vandaag contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat deze afspraak ingepland is? 

Hi ​@LorenzDuremdes, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en de netwerkbeheerder is degene die dit voor je kan repareren. We hebben dit naar ze doorgezet en ik zie dat ze uiterlijk vandaag contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat deze afspraak ingepland is? 

@Nora van Odido De afspraak is inmiddels ingepland voor vandaag vanmiddag voor 17:00.

Reageer