Beste Odido-moderators,
Op 10 september 2026 ben ik overgestapt van KPN naar Odido. Door gebrekkige communicatie vooraf en onvoldoende ondersteuning tijdens de overstap hebben wij vrijwel een volledige werkdag zonder internet gezeten, terwijl wij beiden vanuit huis werken.
Hierover heb ik een uitgebreide formele klacht per aangetekende post ingediend. Volgens PostNL is deze op 15 september 2026 om 07:50 uur bij Odido bezorgd.
Op 16 september ontving ik een uitgebreide reactie per e-mail. Daarin erkende Odido de vervelende situatie en bood excuses aan. Helaas bleven twee expliciete verzoeken uit mijn klacht onbeantwoord:
- Mijn verzoek om een passende coulancevergoeding.
- Mijn verzoek om een schriftelijke bevestiging van het klacht- of referentienummer.
Ik waardeer de excuses, maar daarmee is mijn klacht nog niet volledig afgehandeld.
Kan een Odido-moderator mij helpen om deze openstaande punten alsnog bij de verantwoordelijke afdeling onder de aandacht te brengen?
Ik ontvang graag een inhoudelijke reactie op mijn compensatieverzoek en het referentienummer van mijn formele klacht.
Alvast bedankt voor jullie hulp!