Goedemiddag, ik ben al maanden in contact met Odido/T-Mobile ivm de beëindiging van mijn contract. Er is vanalles fout gegaan en het houdt maar niet op. Het laatste staartje is dat de ontvangst van de door mij retour gezonden apparatuur niet goed is verwerkt. Er is erkend dat die fout bij Odido ligt en er niks betaald hoeft te worden. Toch kreeg ik een factuur voor de niet ingeleverde apparatuur. Hiervoor is inmiddels compensatie toegezegd en dit is online ook terug te vinden in mijn compensatie. Op de vraag om de factuur op hold te zetten en te verrekenen met de compensatie werd aangegeven dat dit niet mogelijk was en dat er geïncasseerd zou worden. Ik zou het geld tenslotte teruggestort krijgen... Toen ik aangaf het hier niet mee eens te zijn omdat ik tenslotte niets hoef te betalen en dus ook niet ga voorschieten, werd er aangegeven dat ik dan maar moest storneren. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om dit bij de klant neer te leggen, maar ik ben dit alles voor geweest en heb mijn rekening geblokkeerd voor incasso door Odido. Echter, nu krijg ik een aanmaning dat er niet geïncasseerd kon worden en wordt er gedreigd met additionele kosten als er niet voor 15 oktober betaald wordt. Dit is dus onterecht! De verwerkingstijd van toezegging tot factuur duurt elke keer zo een twee maanden, dus er is nog geen fysieke creditnota. Hoe krijg ik het voor elkaar dat de compensatie met die factuur gesaldeerd wordt, zonder dat ik er nog voor wordt lastig gevallen?
Bladzijde 1 / 1
Hey
Ik denk dat je topic in de verkeerde categorie beland is waardoor hij niet goed is doorgekomen bij ons. Excuus voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er niks meer bij ons open staat. De boete is gecrediteerd en er hoeft niks meer betaald te worden. Je kunt alle berichten omtrent de boete negeren. Als het goed is ontvang je nu ook geen berichten meer hierover. Ik wens je nog een hele fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.