Afgelopen dinsdag in de ochtend zou hier de glasvezel naar binnen worden gebracht. Niemand is komen opdagen. Bij meerdere keren telefonisch contact met zowel ODF en Odido wordt er doodleuk gezegd dat de afspraak verplaatst is naar vrijdag of toch nog in dezelfde middag. Dat allemaal zonder mij te informeren. Ze zouden ook nog even wat navragen en me terug bellen, wat ook nooit gebeurt meer is. Nu dagen later nog steeds niemand gezien of terugkoppeling gekregen waarom er niemand kwam opdagen of om een nieuwe afspraak te maken. Hebben anderen hier ook zo slechte ervaring mee? Ik ben het vertrouwen inmiddels wel kwijt na het lezen van andere ervaringen.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je het contract wilt afzeggen. Hier loop op dit moment een incident voor omdat er een dubbele order op het adres staat waardoor het niet lukt. Ze zijn dit voor je aan het uitzoeken. Hopelijk komen ze hieruit en ik wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.