We hebben de apparatuur nog niet ontvangen
Hallo Nico,
We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet ontvangen. We brengen daarom kosten in rekening voor de apparatuur.
De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 160,00. Dit bedrag wordt verrekend met de abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op de eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.
Wat te doen met je oude apparatuur
Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis:
1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.
2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.
3. Laat het retourlabel met QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hierof in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.
Bewaar het verzendbewijs nog even, totdat je een bevestiging hebt gekregen dat je pakket is aangekomen.
We gaan verder als Odido
We hebben een berichtje voor je. T-Mobile gaat verder als Odido. Je provider voor Mobiel, Glasvezel en TV. Een nieuwe naam en nieuwe mogelijkheden. En al het goede blijft, natuurlijk.
Meer weten over hoe, wat, waar en waarom? Je leest er alles over op onze nieuwe website. We zijn Odido. En we hebben er zin in.
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido