Skip to main content
Ik heb 02-11-2017 mijn bestelling van T-Mobile Thuis per e-mail aan de klantenservice geannuleerd.

Ticket 2017110211027271, de klantenservice reageert in het geheel NIET.

Wel blijven brieven binnenkomen van installatie en bv een sepa machtiging.

HOE krijg ik een reactie van T-Mobile?????:@
Het is bijna niet te geloven!



Ook op dit forum wordt mijn bericht eenvoudigweg doodgezwegen.

Ik heb er geen woorden voor!
Het is inderdaad niet te geloven.... zo op een forum voor klanten onderling...



Ok, iets serieuzer. Dit is een forum voor klanten onderling en moderators reageren pas met 24 tot 48 uur.



Dan ben je dus nu te snel én iets verkeerd qua reactie. Het positieve nieuws is dat ze echt elk topic nalopen en vermoedelijk morgen die reactie er al is. Het is ook zo dat mede-klanten niet snel reageren als het weinig nut heeft.
Tja Poco-Loco, het zou kunnen dat er nog een reactie komt van T-Mobile Thuis personeel maar ik ben er nu vanaf 2 november 2017 flink mee bezig geweest en de reacties waren 0.

Dat geeft niet echt hoge verwachtingen....
Misschien dan toch nog maar eens bellen?
Excuses voor de late reactie Rob, zoals je hebt gemerkt is het op het moment erg druk! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en ik kan je bij deze met pijn in mijn hart bevestigen dat je bestelling is geannuleerd. Laat het zeker weten als ik nog iets voor je kan betekenen!