Beantwoord
Annulering bestelling T-Mobile Thuis waarop de klantenservice NIET reageert
Ik heb 02-11-2017 mijn bestelling van T-Mobile Thuis per e-mail aan de klantenservice geannuleerd.
Ticket 2017110211027271, de klantenservice reageert in het geheel NIET.
Wel blijven brieven binnenkomen van installatie en bv een sepa machtiging.
HOE krijg ik een reactie van T-Mobile?????:@
Ticket 2017110211027271, de klantenservice reageert in het geheel NIET.
Wel blijven brieven binnenkomen van installatie en bv een sepa machtiging.
HOE krijg ik een reactie van T-Mobile?????:@
Beste antwoord door Brian
Excuses voor de late reactie Rob, zoals je hebt gemerkt is het op het moment erg druk! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en ik kan je bij deze met pijn in mijn hart bevestigen dat je bestelling is geannuleerd. Laat het zeker weten als ik nog iets voor je kan betekenen!
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.