Skip to main content

Hi,

 

Sinds vorig jaar feb al aan het wachten, ondertussen is het niet meer noodzakelijk.

Graag zou ik willen dat bij aanvraag voor glasvezel wordt geannuleerd en ik een retourlabel ontvang om de modem retour te sturen.

 

Alvast dank!

 

Groet,

Riet

Hoi ​@rietk, welkom op onze Community!

Wat jammer om te horen dat je ons wilt verlaten, echter begrijp ik je sentiment. Ik kan het abonnement per direct voor je annuleren. Graag ontvang ik hier nog een bevestiging van zodat ik het voor je kan invoeren. Je zult dan een e-mail ontvangen met een QR-code om het pakket af te leveren bij een DHL punt. 


Hierbij een bevestiging dat ik het abonnement op wil zeggen en de apparatuur retour wil zenden

 

VRGR

Riet Kokenberg


Hi ​@rietk dank voor de bevestiging! Ik heb zojuist de order voor je geannuleerd. Je ontvangt automatisch een e-mail met de daarin de bevestiging en retourinstructies. Check voor de zekerheid ook je spam/ongewenste mailbox. 

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 


Goedemiddag, tot op dit moment heb ik nog geen retourlabel ontvangen en ik hoop dit spoedig binnen te ontvangen?

vrgr Riet Kokenberg


Hoi ​@rietk, op wo 8-1-2025 15:38 heb je de e-mail ontvangen met de QR-code om het apparatuur retour te sturen. Het e-mailadres is wel afwijkend van het e-mailadres dat je op de Community gebruikt. In het systeem staat simloos ipv zinloos. Wellicht dat het daar misgaat? Ik heb de link via privéberichten doorgezet!


Kun je het retourlabel nog mailen naar riet@totaalzinloos.nl


@rietk Als ik dit zou kunnen had, ik het natuurlijk met alle liefde gedaan. Het is echter niet mogelijk om opnieuw een QR-code aan te maken/ te versturen. 

Ik help je alsnog graag verder! Je kunt in dit topic precies lezen hoe je de apparatuur kan terugsturen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Ik raad je aan om wel een briefje in de doos te doen met je persoonlijke gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we de apparatuur koppelen aan jouw abonnement. 

Geef je het aan als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Reageer