Hi,
Sinds vorig jaar feb al aan het wachten, ondertussen is het niet meer noodzakelijk.
Graag zou ik willen dat bij aanvraag voor glasvezel wordt geannuleerd en ik een retourlabel ontvang om de modem retour te sturen.
Alvast dank!
Groet,
Riet
Hi,
Sinds vorig jaar feb al aan het wachten, ondertussen is het niet meer noodzakelijk.
Graag zou ik willen dat bij aanvraag voor glasvezel wordt geannuleerd en ik een retourlabel ontvang om de modem retour te sturen.
Alvast dank!
Groet,
Riet
Hoi
Wat jammer om te horen dat je ons wilt verlaten, echter begrijp ik je sentiment. Ik kan het abonnement per direct voor je annuleren. Graag ontvang ik hier nog een bevestiging van zodat ik het voor je kan invoeren. Je zult dan een e-mail ontvangen met een QR-code om het pakket af te leveren bij een DHL punt.
Hierbij een bevestiging dat ik het abonnement op wil zeggen en de apparatuur retour wil zenden
VRGR
Riet Kokenberg
Hi
Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Goedemiddag, tot op dit moment heb ik nog geen retourlabel ontvangen en ik hoop dit spoedig binnen te ontvangen?
vrgr Riet Kokenberg
Hoi
Kun je het retourlabel nog mailen naar riet@totaalzinloos.nl
Ik help je alsnog graag verder! Je kunt in dit topic precies lezen hoe je de apparatuur kan terugsturen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.
Ik raad je aan om wel een briefje in de doos te doen met je persoonlijke gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we de apparatuur koppelen aan jouw abonnement.
Geef je het aan als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.