Skip to main content
Beantwoord

Al 5 dagen geen hulp

  • 29 September 2020
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik dacht laatst over te stappen met tv alles in een.

Ik kom vanaf Ziggo (coax) en heb blijkbaar dus geen internetaansluiting van KPN.

Vorige week al met moeite iemand van T Mobile te pakken kunnen krijgen. Kreeg ik een SMS om mijnzelf in te plannen met een afspraak met KPN. 2 keer gedaan al. Afgelopen zaterdag en nu net dus. Ik kreeg al weer geen bevestigingsmail dus mijn vermoeden werd net helaas weer waar: HELEMAAL NIEMAND. 

Zit ik hier dus al bijna een week met niks! 

 

Bereiken ken ik ze niet nep chat en nep klantenservice pfff echt vermoeiend dit . Vandaar dat ik het hier probeer. Als dit vandaag niet wordt opgelost bel ik morgenvroeg Ziggo op en ga ik vragen of ik terug mag..

 

Mvg Cindy 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @cin2012, van harte welkom op de Community en bij Thuis!

Fijn om te horen dat KPN de boel aangesloten heeft! Heel veel plezier met jouw abonnement en als ik iets voor je kan doen, laat het dan zeker weten. 

P.s. mocht je er niet helemaal uitkomen qua TV Box aansluiting, check dan onze superhandige installatievideo: Hoe installeer ik T-Mobile Thuis?. Mocht het toch nog niet werken, geen probleem. Geef een seintje, dan kom ik je zo snel mogelijk helpen. Er is altijd hulp aanwezig! 😄

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 29 september 2020

Hallo @cin2012 Welkom. Heb je gebruik gemaakt van de overstap service? Ziggo sluit dan niet eerder af tot ze een seintje krijgen van de nieuwe provider dat alles werkt.

Hopelijk komt het snel goed.

Succes! 


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 29 september 2020

hallo CrisTien ,

Nou toevallig is er net een meneer van KPN geweest en die heeft de telefoonlijn weer gevonden en weer aangesloten. Topwerk! Ik heb nu internet en nu ga ik zelf aan de slag met de tv aansluiten. 

 

I

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2020

Hoi @cin2012, van harte welkom op de Community en bij Thuis!

Fijn om te horen dat KPN de boel aangesloten heeft! Heel veel plezier met jouw abonnement en als ik iets voor je kan doen, laat het dan zeker weten. 

P.s. mocht je er niet helemaal uitkomen qua TV Box aansluiting, check dan onze superhandige installatievideo: Hoe installeer ik T-Mobile Thuis?. Mocht het toch nog niet werken, geen probleem. Geef een seintje, dan kom ik je zo snel mogelijk helpen. Er is altijd hulp aanwezig! 😄


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 29 september 2020

Hoi Jason alles werkt! Wat een mooi beeld zeg en ik heb geen kabels en draden meer in de hoek. Ik ben helemaal blij top. Dankjullie wel voor het reageren :)


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 29 september 2020

@cin2012 Ik Ben blij voor je, mochten er in de toekomst nog vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Fijne dag verder👍🏻


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 29 september 2020

Zeker weten dan weet ik waar ik wezen moet 👍

Fijne dag allemaal 

🙋‍♀️


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen