Vorige week heb ik contact gehad met de klantenservice aangezien de nieuwe modem geen ip adres krijgt. Zij zouden een nieuwe service ticket inschieten voor een afspraak met de monteur van guidion. Tot nu toe nog steeds geen uitnodiging gehad om een afspraak in te plannen.
Kunnen jullie zien wat de huidige status is?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @rog_ost
De klantenservice medewerkers kunnen als zij een storing niet kunnen oplossen een ticket aanmaken voor de backoffice/ technische dienst. Deze hebben dan 5 werkdagen om zo'n ticket te verwerken, onderzoek te doen en eventueel een oplospartij zoals een monteur aan te sturen. In het laatste geval krijg jij informatie om met de monteur een afspraak te kunnen maken. In de tussentijd kun je een voucher krijgen om van je telefoon een unlimited wifi hotspot te maken. Dat werkt met een t-mobile, Tele2 of Ben simkaart.
@eric ik snap je uitleg. Maar mijn vraag is of iemand van tmobile kan zien wat de huidige status is. Voordat ik weer een tijd in de wachtrij sta voor de klantenservice.
Je moet dus even wachten totdat de technische dienst het ticket heeft behandeld.
Hallo @rog_ost
Heb je thuis een DSL of glasvezel aansluiting en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter ook naar de WAN poort van de router?
@Waqqas
@Waqqas
Dit is in een ander topic ook al besproken. Daar kreeg ik het advies om toch een monteur te laten komen. Maar die laat op zich wachten
@rog_ost
Ik heb even op google gekeken wat de lampjes betekenen op de mediaconverter, het Fiber lampje toont wel aan dat er een Fiber signaal. Speed uit betekent dat er een 100 Mbps connection is, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?
@Waqqas
Stroom eraf is al meerdere keren geprobeerd.
Ook verschillende utp kabels tussen Converter en modem geprobeerd. Helaas..…
Modem krijgt geen ip adres
Hi @rog_ost, ik ben gelijk voor je gaan kijken.
Ik zie dat er een verzoek was voor een monteur, echter is dit niet doorgezet. Ook is er verder niks vast gelegd in ons systeem. Ik heb daarom direct een lijnmeting gedaan, hierop is te zien dat je online moet zijn. Dit heb ik eerder voorbij zien komen en dit kan komen door een issue met de switch. Ik heb gelijk een monteur voor je aangestuurd. Binnen enkele minuten ontvang je een bericht om de afspraak in te plannen.
Hi @rog_ost, ik ben gelijk voor je gaan kijken.
Ik zie dat er een verzoek was voor een monteur, echter is dit niet doorgezet. Ook is er verder niks vast gelegd in ons systeem. Ik heb daarom direct een lijnmeting gedaan, hierop is te zien dat je online moet zijn. Dit heb ik eerder voorbij zien komen en dit kan komen door een issue met de switch. Ik heb gelijk een monteur voor je aangestuurd. Binnen enkele minuten ontvang je een bericht om de afspraak in te plannen.
@Tommie Dankjewel. Momenteel doet de oude Draytek het gelukkig nog.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.