Help! Ik wil mijn afspraak met de monteur van Guidion afzeggen, maar ik krijg ze op geen enkele manier te spreken.
De afspraakwijzigingsbutton in de mail laat me de afspraak alleen verplaatsen, annuleren is geen optie.
Telefonisch afzeggen kan volgens de website wel, maar dat lukt zelfs niet als je uren in de wachtrij blijf hangen. (zaterdag na 2,5uur wachtrij opgehangen, gister na 3,5uur en nog eens na 1,5uur, vanochtend na 20minuten)
Op het ingevulde contactformulier op de website krijg ik geen reactie.
Op de reply die ik verstuurd heb op de uitnodigingsmail ook geen reactie.
Hoe krijg ik de afspraak afgezegd?
De problemen met de wifi-dekking heb ik zelf al opgelost, de monteur staat hier anders donderdag tussen 14.00 en 16.00 voor niets op de stoep.

Ik zal het zeker aan hem doorgeven. Daarnaast heb ik ook aan onze kant nog een aantal puntjes op de i gezet, en hierdoor heb je zojuist nog een email ter bevestiging ontvangen dat de afspraak is afgezegd. Als laatste wil ik je nog hartelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen om de afspraak af te zeggen. Hierdoor is er weer een plekje vrij voor een klant in nood! Hele fijne avond nog gewenst.