Beantwoord
Afrekening bij verhuizing?
Beste heer/mevrouw,
Onlangs hebben we onze woning verkocht. De nieuwe bewoner van de woning heeft een contract aangevraagd bij XS4All die op 21 december zal ingaan.
Vandaag hebben we een brief van T-Mobile Thuis mogen ontvangen, waarin staat gecommuniceerd dat ons T-Mobile Thuis contract op 21-12-2017 stopgezet zal gaan worden.
Daar wij in mei-2017 een contract bij T-Mobile thuis hebben aangesloten, vraag ik mij of we in deze situatie een narekening van T-Mobile zullen ontvangen voor de resterende maanden.
Ik zie u reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Raymon
Onlangs hebben we onze woning verkocht. De nieuwe bewoner van de woning heeft een contract aangevraagd bij XS4All die op 21 december zal ingaan.
Vandaag hebben we een brief van T-Mobile Thuis mogen ontvangen, waarin staat gecommuniceerd dat ons T-Mobile Thuis contract op 21-12-2017 stopgezet zal gaan worden.
Daar wij in mei-2017 een contract bij T-Mobile thuis hebben aangesloten, vraag ik mij of we in deze situatie een narekening van T-Mobile zullen ontvangen voor de resterende maanden.
Ik zie u reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Raymon
Beste antwoord door Brian
Hi Raymon86, goed om te horen dat het gelukt is! En klopt helemaal, we zien natuurlijk het liefst dat je bij ons blijft en daarom is het mogelijk om jouw contract mee te verhuizen als we op jouw nieuwe adres kunnen leveren. Uiteraard begrijpen we dat je geen gebruik meer kan maken van je huidige abonnement wanneer je gaat verhuizen, dus ook kosteloos opzeggen is in dit geval een mogelijkheid. Succes met verhuizen en hopelijk zien we je terug op je nieuwe adres! 🙂
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.