Skip to main content

Goedenmiddag,

 

Vraag met betrekken tot het activeren van de ONT.

 

Ik heb vorige maand KPN aangevraagd wat helemaal niet goed bleek te werken. Helaas odido was al opgezegd. Nu ben ik toch teruggekomen en wil graag zo snel mogelijk weer genieten van internet. Er staat momenteel geen signaal op de kabel. Zowel van Odido als KPN niet. Ik heb alles zelf aangesloten alleen het activeren van de ONT moet nog gebeuren aangezien het PON lampje blijft knipperen. Ik heb begrepen dat dit op afstand kon gebeuren. gezien het eerder al werkte en er dus niks gepatched hoeft te worden.

 

Graag hoor ik van jullie.

?


Hi ​@wesselsr1996, het verhaal kwam me al bekend voor, ik zie dat ik je hier vandaag antwoord op heb gegeven via Webcare! Op dit moment is het echt wachten tot de patch geplaatst is door de netwerkbeheerder. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je me het beste weer een bericht sturen via social media aangezien we daar het meeste besproken hebben. Zo kunnen we miscommunicatie voorkomen! 


Reageer