Hoi,
ik ben aan het overstappen van een bestaande glasvezelaansluiting van Tweak naar een glasvezelaansluiting van T-Mobile.
Tijdens de bestelling heb ik aangegeven dat ik de oplevering graag op 25 augustus zou willen (1 maand na bestelling). Paar dagen later kreeg ik de e-mail om een afspraak met Guidion in te plannen, eerste beschikbare datum was 2 september. Nou goed, dan maar die datum gekozen.
Op de pagina van Guidion staat dat de afspraak pas na activatie van de lijn kan plaatsvinden, en dus niet voor 25 augustus kan worden ingepland.
Ik kon echter nergens de daadwerkelijke datum voor activatie zien binnen Mijn T-Mobile. Dus heb ik contact opgenomen via Chat, waarbij mij eerst verteld werd dat de activatie pas op 4 september gepland staat en het dus zinvoller zou zijn als de monteur pas op 4 september langs zou komen. Echter is op dit moment geen andere datum dan 2 september beschikbaar, dus het zou beter zijn om die datum dan maar te laten staan.
Op mijn vraag wat de monteur dan op 2 september gaat doen als de lijn toch nog niet actief is werd mij wederom verteld dat de activatie toch op 2 september gepland staat.
Volgens mij weet het T-Mobile zelf niet - enige idee hoe ik erachter kom, op welke datum de oplevering (=activatie) gepland staat? De monteur heb ik op zich niet nodig omdat ik de spullen al in huis heb en zelf kan aansluiten, en de Zyxel ga ik sowieso niet gebruiken.