Ik heb 4-11 Internet + TV afgesloten met de aansluitings datum op 14-11 alleen kan ik mijn abbonement niet koppelen aan mijn account en heb ik nogsteeds geen Track en Trace gekregen van de modum. Kan een mod hier naar kijken? :)
Voor context nog: ik heb al een mobiele abbonement bij Odido en ben laatst verhuist dus misschien ligt het daar aan dat mijn gegevens nog niet geupdated zijn?
Hallo
Welke foutmelding zie je als je internet en tv wilt koppelen? Het adres voor je mobiele abonnement kan je handmatig bijwerken in je Odido account en staan beide abonnementen op dezelfde naam?
Hallo
Welke foutmelding zie je als je internet en tv wilt koppelen? Het adres voor je mobiele abonnement kan je handmatig bijwerken in je Odido account en staan beide abonnementen op dezelfde naam?
Adres gegevens heb ik bijgewerkt en het staat op dezelfde naam. De foutmelding die ik krijg is: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.. En als ik op ‘’volg je bestelling'’ klik krijg ik de foutmelding: Oops! ‘’Hier ging iets mis. We kunnen je bestelling op dit moment niet laten zien. Heb je net je abonnement toegevoegd aan je account? We zetten het zo snel mogelijk in ons systeem. Probeer het later nog eens.'’’ Nadat ik Internet + TV aanvraagde op 4-11 geen e-mails van Odido meer gehad terwijl de aansluitings datum woensdag al is.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat het 06 in je profiel op jouw naam staat en het Internet + Tv staat op een andere naam, begint met A. Het makkelijkste wat je kunt doen is een 2e account aanmaken in Mijn Odido, anders moet je een contract overname uitvoeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.