Skip to main content

Hallo,

Monteur is afgelopen maandag geweest om aansluiting te maken. Krijgt de installatie niet werkend. Vraag of alles teruggezet kan worden naar de oude provider. Dit kon niet meer, de monteur wist niet meer waar hij de liijn in de wijkcentrale had uitgehaald. Ben nu 5 dagen met Odido om de gemaakte fout te herstellen. Odido weigert contact op te nemen met Stipte om de oude lijn te herstellen. Odidio wil niet samen werken met een andere provider om het probleem van de klant op te lossen en het internet, TV en telefonie te herstellen. Veel domotica is uitgevallen en niet meer aan te sturen. 

Vanuit Odido krijg je steeds te horen dat er niks mogelijk is.  Waardoor wij bij zowel Odido als Stipte geen signaal hebben. 
Dit kan toch niet waar zijn dat ze een klant afsluiten en de klant laten stikken voor de fout die zij gemaakt hebben. 😡

Mijn oude provider moet een nieuwe lijn aanvragen en duurt ook 15 dagen voordat wij weer een aansluiting hebben.

Wie weet hiervoor de oplossing.

Hallo @CST 

Welke mediaconverter heb je nu en welke lampjes branden of knipperen daarop?


Hallo @Waqqas,

Power brand groen, Alarm is uit, PON knippert groen, en dataline is oranje. De lijn geeft geen signaal. De monteur heeft gepatched in de wijkcentrale zonder activatie. 

Inmiddels heeft mijn oude provider het binnen 3 uur opgelost, wat Odido in 90 uur niet is gelukt. En heb ik via Stipte weer signaal is alles weer opgestart.. 


Reageer