Omdat er nog geen aansluiting is op mijn nieuwe adres krijg ik via een voucher internet met code.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Martinvdv
Dat is mooi, maar wat is nou je vraag ?
Dat is mooi, maar wat is nou je vraag ?
ik heb een nieuwe voucher nodig.
Dan kan je het beste even contact opnemen met T-Mobile thuis. een moderator reageert meestal binnen 48 uur op een topic.
Hoi @Martinvdv ,
Ik heb zojuist je abonnement erbij gepakt. Ik zie dat er wat vertraging is ontstaan, maar gelukkig staat alles inmiddels op de rails. Voor de tussentijd heb je inderdaad een voucher gekregen. Om de laatste dagen et overbruggen, heb ik je een nieuwe code via een privébericht opgestuurd.
Ik hoop je binnenkort echt te kunnen verwelkomen op het vaste netwerk!
Ik heb zojuist je abonnement erbij gepakt. Ik zie dat er wat vertraging is ontstaan, maar gelukkig staat alles inmiddels op de rails. Voor de tussentijd heb je inderdaad een voucher gekregen. Om de laatste dagen et overbruggen, heb ik je een nieuwe code via een privébericht opgestuurd.
Ik hoop je binnenkort echt te kunnen verwelkomen op het vaste netwerk!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.