Beantwoord
Aansluiting #fail
Vorige week woensdag een vriendelijke monteur in huis gehad, alles aangesloten, keurige uitleg maar alleen geen signaal. Geen probleem volgens TMobile, binnen 5 werkdagen is het opgelost. Ik ben nu 7werkdagen, 5 telefoongesprekken met vriendelijke medewerkers verder en heb nog steeds geen enkele garantie dat het nu wel lukt voor de Paasdagen; #fail. Wel opnieuw de toezegging dat er gisteren aan de ticket is gewerkt en dat in de komende 5werkdagen wij meer zullen horen.....Pff, en opzeggen kan/mag niet zonder boete. Ik ben niet blij, zacht uitgedrukt....
Beste antwoord door Sander
Hoi EwoutS,
Voor de paasdagen, dat zou zeker moeten lukken. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor je. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan geef ik je een update en versnel waar mogelijk!
Bekijk origineelVoor de paasdagen, dat zou zeker moeten lukken. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor je. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan geef ik je een update en versnel waar mogelijk!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.