Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting #fail


Vorige week woensdag een vriendelijke monteur in huis gehad, alles aangesloten, keurige uitleg maar alleen geen signaal. Geen probleem volgens TMobile, binnen 5 werkdagen is het opgelost. Ik ben nu 7werkdagen, 5 telefoongesprekken met vriendelijke medewerkers verder en heb nog steeds geen enkele garantie dat het nu wel lukt voor de Paasdagen; #fail. Wel opnieuw de toezegging dat er gisteren aan de ticket is gewerkt en dat in de komende 5werkdagen wij meer zullen horen.....Pff, en opzeggen kan/mag niet zonder boete. Ik ben niet blij, zacht uitgedrukt....

Beste antwoord door Sander

Hoi EwoutS,

Voor de paasdagen, dat zou zeker moeten lukken. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor je. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan geef ik je een update en versnel waar mogelijk!
Bekijk origineel

3 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2018
Hoi EwoutS,

Voor de paasdagen, dat zou zeker moeten lukken. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor je. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan geef ik je een update en versnel waar mogelijk!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 maart 2018
Ik heb het zelfde probleem. Geen verbinding. Heel veel medewerkers aan de telefoon gehad die allemaal iets anders vertellen en monteurs die niet opkomen dagen. Ik ben nu 2 maanden verder zonder vooruitgangen, moet wel betalen en mag nogsteeds niet kostenloos opzeggen.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 29 maart 2018
Hi Daphne!

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend en niet fijn voor je is en dat je het liefst zo snel mogelijk gewoon gebruik wil maken van je diensten. Sorry dat onze monteurs niet op zijn komen dagen, dat is inderdaad niet netjes. Ik zie ook goed nieuws, dat je weer online bent met je modem en de diensten het weer doen. Daar ben ik blij om! Voor diensten waarvan je geen gebruik hebt kunnen maken, hoef je natuurlijk niet te betalen. Ik heb voor deze periode een vergoeding voor je aangevraagd. Veel plezier weer met je diensten!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen