Beantwoord

Aansluiten T-Mobile thuis

  • 3 July 2023
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Hallo allen,

 

Op 16-3-2023 heb ik de keuze gemaakt om over te stappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis. In mijn meterkast hangt een glasvezelaansluiting en voor de zekerheid heb ik de check gedaan op de website, en ook deze gaf groen licht. Het leek goed te gaan, ik kreeg namelijk enkele dagen na mijn overstap in gang te hebben gezet de installatiebox in huis. Echter werd het toen heel stil. Er zou voor 18-4-2023 contact met mij worden opgenomen door Gideon om alles te komen installeren, echter is dit niet gebeurd. Ik heb het nog even afgewacht en uiteindelijk telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Mij werd verteld dat ik contact op moest nemen met de netwerkbeheerder, omdat de glasvezelinstallatie nog niet volledig geïnstalleerd zou zijn. Dit vond ik al vreemd, gezien de check op de website aangeeft dat ik over kan stappen naar glasvezel, en daarnaast ook een aansluitpunt in mijn meterkast te hebben. Enfin, ik heb contact gezocht met de netwerkbeheerder en zij vertelde mij dat ze het zouden gaan regelen en er contact met mij zou worden opgenomen. Maar ook daarna werd het weer heel stil.

Zelf heb ik het bewust even gelaten zoals het is, om te kijken of er überhaupt nog iets van contact gelegd zou worden, helaas is dit niet gebeurd. Nu kom ik op het punt dat ik mij afvraag waar ik aan toe ben en bij wie ik moet zijn om alles uiteindelijk nog goed geregeld te krijgen.

Ik lees binnen de community veel gelijksoortige berichten van andere klanten en dat de beheerders van dit forum ook daadwerkelijk potten kunnen breken, dus hopelijk ook voor mij : -)

Met vriendelijke groet,

 

Melvin

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 July 2023, 12:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Melvingommers, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, ik zie dat je op het netwerk van KPN NetwerkNL zit. Ik wil je graag vragen om dit telefoonnummer op te bellen en te kiezen voor optie 2: 088-0063744 (optie 2, 'nieuwbouw'). Maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur. Geef dan ook meteen aan dat het FTU al geplaatst is. Zij moeten de order namelijk doorzetten, als alles aan hun kant gereed is krijgen wij een seintje. Op dat moment wordt Guidion aangestuurd en dan krijg je een bericht om een afspraak in te plannen met een monteur. Hij zal dan de installatie voltooien en als het goed is ben je dan helemaal online!

Reageer