21 december heb ik een glasvezel pakket besteld. Ik kon pas voor 25 januari een afspraak maken. Jammer, aangezien ik 1 januari al ging verhuizen, maar ik had er al wel rekening mee gehouden dat het even zou duren.
Nu woon ik in een appartementencomplex waar wel glasvezel aanwezig is volgens de checker, maar in mijn appartement zelf niet (er is geen glasvezel kastje, alleen kabel). Ik belde de T-Mobile klantenservice met de vraag hoe dit opgelost zou worden. De mevrouw aan de telefoon hielp me vriendelijk, mijn installatiepakket zou eerder worden opgestuurd (die is ook al binnen) en Reggefiber zou volgens haar vóór de monteur van Guidion komen om te regelen dat er glasvezel beschikbaar is. Ik kon dit alleen nergens terugvinden, dus nu heb ik vandaag nog een keer gebeld en deze keer werd me verteld dat de monteur 25 januari eerst dan langs moet komen om te bevestigen dat er geen glasvezel beschikbaar is en dat dan pas een afspraak wordt gemaakt met Reggefiber en daarna opnieuw Guidion langs moet komen voor de installatie.
Hoe zit dit nou? Heb ik 25 januari nou eindelijk eens internet of moet ik nou nóg langer wachten? Ben bang voor het tweede, dus hoelang duurt het gemiddeld voordat alles uiteindelijk geregeld is als het tweede scenario waar blijkt te zijn? Zou het niet vinden kunnen als ik nu nóg weer een maand moet wachten.
Ik word hier toch echt een beetje verdrietig van. In deze tijd is alles online en zelfs met mijn mobiele unlimited abonnement kom ik de dagen niet compleet door en t-mobile levert verder geen oplossing in tussentijd...